הצעקה האחרונה בתחום האכילה הרגשית מגיעה מאוקלוהמה. פרקר ג'ונס, סטודנטית בת 21, עיצבה טעמי גלידה מיוחדים לזמן מחזור ו-PMS. התוצאה לפניכן.ם:
תמונה: behance.net
"הרעיון לייצר מארזי גלידה היה של אחד הפרופסורים בבית הספר" מספרת פרקר. היא העלתה בעצמה את הרעיון להתאים אותם לזמן המחזור של נשים, זמן בו רבות זקוקות לפעמים לנחמה. כל מארז גלידה קיבל סלוגן מיוחד שהותאם לו, והכותרת הראשית שנבחרה היתה "PMS – הגלידה שמבינה אותך."
תמונה: behance.net
הטעמים מגוונים ולכל אחת שם ייחודי. למשל הגלידה בטעם תות שדה קבלה את התווית "אני חושבת שאני הולכת למות", טעם אחר את "אל תתקרבו אליי" ו"אני חושבת שאני צריכה עוד שוקולד-מנטה" מעטרת כמובן את הטעם שוקולד-מנטה.
"לי אישית אין לי מושג בייצור גלידה" אומרת ג'ונס "אבל אם יש מי שמעוניינת להצטרף למזימה ולממש את הרעיון, אשמח לעזור, אחרי הכל, מי היה מוותר על הזדמנות לעצב ולאכול גלידה למחייתו?"
תמונה:boredpanda.com
"זה בעיקרו עיצוב דפוס לקמפיין דימיוני, אבל אולי יום אחד תהיה לי הזדמנות להשתמש בהומור כדי ליצור מוצרים אמיתיים שיתפסו את מקומם על המדפים או במקרה הזה, בפריזר."
כדי להתרשם עוד מעיצוביה של פרקר ג'ונס בקרו כאן.
(דרך: buzzfeed)
*הכותבת היא מרצה למגדר ומיניות בתרבות וקולנוע פופלארי. למידע על הרצאות קרובות.
אהבתם.ן? עזרו לע' קווירית לצאת לחופשי משיקולי פרסום מסחרי. שתפו שתפו שתפו או רכשו בסכום סימלי ואת מחזיקי המפתחות הקוויריים השקופים המרהיבים בייצור בלעדי עם כל תמונה שתרצו! לתמיכה במסגרת פרוייקט הדסטראט, לתמיכה בפייפל: d_tv25@hotmail.com